- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Bezorging en verzendkosten
- Garantie en klachten
- Herroepingsrecht
- Stroomverbruik Xmas Starlight®
Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch
komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Echter bij transportschade is Xmasstarlight gehouden aan de algemene vervoers voorwaarden en zal transport schade binnen 24 uur gemeld moeten worden om in behandeling te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken eventueel aangevuld met foto’s door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Xmas Starlight
Ploeggang 12
8431 NG Oosterwolde
Nederland Bekijk op Google Maps
NL8192.91.894.B01
01130364